Kodėl verta rinktis šitą darželį:

  • Stipriname šiuolaikiškas nuostatas dėl aktyvaus vaiko dalyvavimo ugdymo (si) procese. (Įstaigoje dėmesys skiriamas vaikui, atsižvelgiama į jo poreikius, išklausoma nuomonė. Vaikai – įstaigos procese kūrėjai; )
  • Darželyje dirba profesionali pagalbos vaikui specialistų komanda (Logopedai, psichologas, socialinis pedagogas, specialusis pedagogas);
  • Mes – sportuojanti bendruomenė. (Darželis turi naujai įrengtą stadioną, treniruoklius lauke, ,,Laipynių taką”; karstynes; organizuojamos fizinio aktyvumo pertraukos darbuotojams. Vaikai turi galimybę išbandyti įvairias sporto šakas, kurias jiems pristato atitinkamų sporto sričių ekspertai – sportininkai.);
  • Mes – už sveiką gyvenimo būdą (Mitybos programa sudaryta atsakingų specialistų, kuri užtikrina kasdienės mitybos raciono įvairovę. Pedagogai kartu su vaikais gali gamintis sveikiausius kokteilius, nes grupėse yra kokteilių trintuvai)☺;
  • Dalyvaujame sveikatą stiprinančios mokyklos programoje;
  • Mes – konkursų dalyviai, laureatai (Aktyvus dalyvavimas projektuose, socialinėse akcijose, dainų ir sporto konkursuose);
  • Mes – skaitanti bendruomenė (Įrengta mini vaikų biblioteka);
  • Ugdymas organizuojamas, atsižvelgiant į patyriminio, eksperimentinio, projektinio ugdymo metodikas (ugdymas orientuotas į procesą, o ne į rezultatą, svarbu gebėjimas mokytis ,,Čia” ir ,,Dabar”; grįstas įvairove, alternatyvomis, kūrybingumu).
  • Didelis dėmesys skiriamas kokybiškam priešmokykliniam ugdymui. (Domimės ugdymo naujovėmis, dalyvaujame mokymuose, dirbame pagal atnaujintą priešmokyklinio ugdymo programą);
  • Mums svarbu, kad kiekvienas vaikas įstaigoje jaustųsi saugiai, užtikrintai, todėl skiriame dėmesį socialinio emocinio intelekto ugdymui, taikome Zippio, Kimochis programas, rengiame nusiraminimo erdves grupėse;
  • Dirbame pagal išbandytą ir pasiteisinusią adaptacijos programą;
  • Nuolat atnaujiname ir puoselėjame edukacines erdvės vaikams įstaigos viduje ir lauke;
  • Sėkmingai taikome ir nuolat tobuliname el. dienynas Eliis;
  • Ugdymo procesą organizuojame atsižvelgiant į vaikų įvairovę, skirtingus ugdymo(si) poreikius, užtikriname kiekvieno vaiko ugdymo(si) sėkmę ir gerovę;
  • Dalijamės gerąja darbo patirtimi (organizuojame respublikines konferencijas, Tarptautinius projektus (eTwining);
  • Tikime kiekvienu kolektyvo nariu – mokomės, semiamės idėjų vieni iš kitų, esant poreikiui pastipriname vienas kitą;
  • Taikydami inovacijas geriname ugdymo praktikos kokybę;

Lopšelio-darželio savitumas

Mokyklos pavadinimą ,,Vieversys“ metaforiškai siejame su paukščio vieversys pavadinimu per keletą simbolinių prasmių:

  • Paukštis vieversys garsėja savo aukštu skrydžiu ir giesme, kurią dažnai atlieka būdamas aukštai danguje, taip ir Mokykla ,,Vieversys“ – siekia kelti ugdymo kokybę į aukštesnį lygį, nuolat mokytis ir tobulėti – puoselėti besimokančios Mokyklos kultūrą;
  • Paukščio vieversys giesmė yra ryški ir girdima iš toli, taip pat ir Mokykla ,,Vieversys“ siekia būti gerbiama ir žinoma Mokyklos bendruomenėje ir už jos ribų (aktyvus dalyvavimas vietos renginiuose, sėkmingų ugdymo praktikų viešinimas, gerosios patirties sklaida, teigiamo įvaizdžio kūrimas);
  • Paukštis vieversys yra arimų ir laukų paukštis, mėgstantis erdvę, platumas, laisvę, o Mokykla ,,Vieversys“ – ugdo žingeidžius, kūrybiškai mąstančius, tyrinėjančius vaikus;
  • Paukštis Vieversys – ankstyvas pavasario pranašas, simbolizuojantis naują pradžią ir augimą, o Mokykla ,,Vieversys“ – skatina ankstyvą vaiko vystymąsi ir augimą, kurdama palankią aplinką fiziniam, socialiniam, emociniam ir pažintiniam vaiko vystymuisi (UDM principų taikymas, ankstyvos intervencijos programų ,,Kimochis“ įgyvendinimas);
  • Paukštis Vieversys gieda vienas, bet priklauso paukščių bendruomenei – taip ir Mokykla ,,Vieversys“ – nuolat stiprina bendruomeniškumą, kuria ir stiprina tarpusavio ryšius, įtraukia vaikus, tėvus ir personalą į bendras veiklas.